Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60267
Title: Дослідження маркетингу соціальних мереж підприємства ТОВ «Яструб-Тур»
Authors: Юрескул, Дар'я Юріївна
Keywords: маркетинг
маркетинг соціальних мереж
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
SMM
дипломна робота
Issue Date: 23-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У сучасному світі, який перебуває у стані глобалізації, ведучі країни усвідомили значення розвитку туристичної галузі та її переваг для економіки. Туризм сприяє збільшенню зайнятості та диверсифікації економіки, оскільки він взаємозв'язаний з багатьма галузями та сприяє розвитку інновацій в національному господарстві. Крім того, туризм сприяє збереженню та розвитку культурного потенціалу, сприяє гармонізації відносин між країнами та народами, а також збереженню екологічно чистого середовища. Більш того, туризм є одним із факторів реалізації зовнішньої політики держави. У висококонкурентному бізнес-середовищі маркетинг є однією з найважливіших складових успіху підприємств. Він визначається як комплекс заходів, спрямованих на задоволення потреб споживачів і досягнення конкурентних переваг. Сутність маркетингової діяльності полягає в управлінні обміном цінностями між підприємством і його споживачами. Основна мета маркетингу - забезпечити задоволення потреб споживачів і отримати від цього прибуток для підприємства.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60267
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юрескул_дипломна_робота.pdfДипломна робота908.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.