Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60190
Title: Аналіз маркетингової діяльності та напрямки її вдосконалення підприємства-виробника морозива (на прикладі ТМ "Рудь" АТ "Житомирський маслозавод")
Authors: Маня, Ольга Вячеславівна
Keywords: маркетинг
маркетингові інструменти
діджиталізація
інтернет-маркетинг
тренд
брендинг
бренд-менеджмент
дипломна робота
Issue Date: 20-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Висока конкуренція на ринку серед вітчизняних та зарубіжних виробників, карантинні заходи, спричинені пандемією COVID-19, фінансово-економічна нестабільність в країні та повномасштабне російське вторгнення формують умови перегляду маркетингового підходу та інструментів сучасними підприємствами. Актуальною залишається проблема здійснення ефективної маркетингової політики в умовах обмежених ресурсів, а відсутність раціонального використання ускладнює процес конкурентоспроможності на ринку. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій формування системи управління маркетинговою діяльністю для ТМ «Рудь». Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності ТМ «Рудь» АТ "Житомирський маслозавод" на ринку морозива, а предметом – чинники та напрями формування та реалізації комплексу маркетингу ТМ «Рудь».
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60190
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маня_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.