Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60186
Название: Ребрендинг українського стартапу “DREAM APP”
Авторы: Марковець, Софія Миколаївна
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
ребрендинг
стартап
цільова аудиторія
бренд
стратегія
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Марковець С.М. Ребрендинг українського стартапу “DREAM APP”. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 51 с.
Краткий осмотр (реферат): Український стартап «Dream App» є унікальним продуктом на міжнародному ринку та не має прямих конкурентів. Це платформа, до якої залучена низка психологів, що допомагають тлумачити сновидіння на основі наукових досліджень в сфері психології. В контексті стрімкого розвитку бренду, важливим є вибудова комунікації візуальної складової сайту задля створення іміджу, що буде залучати більше користувачів та розвивати цей бренд.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторію університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор історичних наук, професор кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кравченко Володимир Іванович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60186
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2023_061_МарковецьСМ..pdf905.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.