Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60172
Title: Маркетингові дослідження розвитку національного маркетплейсу «АЛЛО»
Authors: Вітюк, Микита Олександрович
Keywords: маркетингова діяльність
електронна комерція
інтернет-маркетинг
маркетплейс
тенденції розвитку
інформаційні технології
дипломна робота
Issue Date: 19-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дослідження проблем розвитку маркетплейсів може охоплювати різні аспекти, пов'язані з їх функціонуванням та успішним розвитком. Одні з найбільших викликів для маркетплейсів полягають у залученні достатньої кількості покупців і продавців для створення життєздатної спільноти. Дослідження можуть спрямовуватися на розуміння мотивацій цих груп, а також на розробку стратегій привертання нових користувачів і збереження існуючих. Важливим фактором успіху маркетплейсів є створення довіри між покупцями і продавцями. Дослідження можуть зосереджуватися на вивченні проблем безпеки та шахрайства, а також на розробці механізмів для перевірки якості продуктів і послуг, аутентичності продавців та розв'язання конфліктів. Також дослідження можуть бути спрямовані на вдосконалення інтерфейсу та досвіду з користування, зокрема шляхом аналізу поведінки користувачів, їхніх потреб та вимог. Можуть вивчатися питання зручності навігації, швидкості завантаження сторінок, особистих рекомендацій та інших факторів, що впливають на сприйняття користувачами маркетплейсу.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60172
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вітюк_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.