Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60163
Title: Аналіз застосування інструментів маркетингу підприємства В2В сектора
Authors: Лапко, Данило Олексійович
Keywords: маркетинг
інструменти маркетингу
В2В ринок
маркетингова діяльність
ринок добрив України
дипломна робота
Issue Date: 20-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: В сучасному світі через величезне різноманіття товарів та все більш вибагливих бажань покупців, маркетингова діяльність повинна бути все більш креативною та різнобічною. В умовах ринкової економіки залишаються на лідируючих позиціях та мають розвиток ті компанії які можуть налагодити продуману маркетингову дяльність, саме тому, з огляду на обставини щодо змін ринкової кон’юнктури, маркетингова діяльність набула центральних позицій навколо яких фомується вся діяльність сучасної компанії. Головною метою ринку сільськогосподарського виробництва є забезпечення населення продуктами харчування, досягти цієї поставленої мети можна лише за умови інтенсифікації, зокрема застосування засобів захисту рослин. Актуальність теми обумовлена тим, що заходи щодо підвищення врожайності сільськогосподарських культур надто важливі. Внутрішній ринок засобів захисту рослин в Україні є імпортоорієнтованим. Репутація вітчизняних виробників ЗЗР гірша, за репутацію світових виробників ЗЗР.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60163
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лапко_дипломна_робота.pdfДипломна робота475.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.