Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60157
Название: Дослідження та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку молочної продукції
Авторы: Лісова, Каріна Михайлівна
Ключевые слова: маркетинг
інноваційний розвиток
сучасні умови господарювання
побудова бренду
брендинг
комплекс маркетингу
сегментація
ринок
тренди маркетингу
дипломна робота
Дата публикации: 20-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми дослідження обумовлена змінами тенденцій на ринку та зростанням актуальності використання маркетингових стратегій та інструментів для підвищенням конкурентоспроможності на ринку молочної продукції в Україні. Процес ведення бізнесу у 2023 році є достатньо непростим, адже в умовах спочатку постковідої кризи, а далі тої, що виникла після початку повномасштабного вторгення Україну, багато підприємств та галузей втрачають свої позиції на ринку. Аби повернутись до рівня довоєнного розвитку, або ще й підвищити його, підприємства потребують введення нових стратегій розвитку, застосування дієвих інструментів та практик. Не дивлячись на ускладнений процес розвитку ринку, споживачі продовжують ставати більш свідомими та обізнаними, тому варто ще більше уваги приділяти дослідженню споживацьких цінностей та трендів.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60157
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лісова_дипломна_робота.pdfДипломна робота449.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.