Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60141
Назва: Дослідження рекламної діяльності пивоварні «Zeman»
Автори: Донський, Богдан Юрійович
Ключові слова: реклама
рекламна діяльність
ефективність реклами
ринок пива
пивоварня
канали рекламної діяльності
дипломна робота
Дата публікації: 19-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку соціально-економічних процесів в Україні стрімкого розвитку набувають маркетингові механізми просування на ринок, серед яких одним із ключових є реклама. Добре продумана маркетингова стратегія компанії може кардинально вплинути на позицію компанії на ринку і місце, яке вона займає по відношенню до своїх конкурентів. Тому підвищення конкурентоспроможності є пріоритетом для бізнесу. Компанії, які не використовують рекламу, йдуть з ринку через нездатність конкурувати. Розвиток маркетингової діяльності в цілому та реклами зокрема в Україні знаходиться лише на початковій стадії, а тому потребує подальших досліджень і створює актуальність для пошуку нових шляхів удосконалення рекламної діяльності підприємств. В основу дослідження покладено робочу гіпотезу про вплив рекламної діяльності компанії на кількість продажів і довіру до бренду, а в кінцевому підсумку – на підвищення прибутковості компанії.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60141
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Донський_дипломна_робота.pdfДипломна робота399.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.