Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60110
Title: | Соціально-психологічні чинники формування креативності у студентів |
Authors: | Громова, Софія Сергіївна |
Keywords: | дипломна робота креативність соціально-психологічні чинники інтелект студент формування особистість |
Issue Date: | Jun-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Громова С.С. Соціально-психологічні чинники формування креативності у студентів. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 56 с. |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі розкрито проблему соціально-психологічних чинників формування креативності у студентів, зокрема: вплив типів інтелекту на креативність. Встановлено, що типи інтелекту, впливають на формування креативності у студентів. Практичне значення результатів дослідження. Матеріали кваліфікаційної роботи в підготовці та впровадженні можуть бути корисними практичним психологам, викладачам вищих навчальних закладів для підвищення рівня креативності студентів. Результати дослідження впроваджено в практику закладу вищої освіти. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: к.п.н., доцент Косенчук Ольга Геннадіївна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60110 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК _Громова С.С._ПП _2023.pdf | Дипломна робота | 671.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.