Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60100
Назва: Напрямки вдосконалення комунікаційної стратегії компанії за рахунок SMM
Автори: Дзандзава, Дмитро Малхазович
Ключові слова: комунікація
маркетинг
маркетингова діяльність
послуги
продукція
споживач
стимулювання збуту
стратегія
дипломна робота
Дата публікації: 22-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Сьогодні, на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій, соціальні медіа користуються все більшою популярністю. Вони стали невід’ємною складовою життя сучасної людини. За даними звіту «Digitalin 2020», у 2020 році кількість користувачів всесвітньої мережі збільшилася на 17% і досягла 4,8 млрд. осіб, що складає 54% від усього населення Землі. З них, активними користувачами соціальних мереж є 3,6 млрд. людей. За даними Інтернет Асоціації України на початок 2022 року в України користуються Інтернетом 23,8 млн. осіб, а рівень його проникнення складає 68,4%, що є досить високим показником у світі. На даний час найбільш популярними у нашій державі соціальними мережами є Instagram та Facebook. Станом на початок 2023 року аудиторія Instagram в Україні склала 6,4 млн користувачів, Facebook – 9,4 млн. користувачів. Споживачі починають поступово втрачати довіру до традиційних медіа та ігнорувати їх. Усе більшого значення для них набувають рекомендації та поради друзів, знайомих та рідних. На зміну звичайній рекламі приходить таке явище, як «сарафанне радіо» («world-of-mouth»), що часто використовується в мережі Інтернет. Тому соціальні медіа можуть бути корисними не лише для користувачів, а й для підприємств як простір для просування бренда, товарів та послуг. Соціальні медіа як новий простір існування споживачів мають власні особливості, що відрізняють їх від решти медіа, відповідно методи роботи в них також відрізняються від традиційних. Тому питання щодо особливостей застосування маркетингу в соціальних медіа є актуальним як для користувачів, так і для підприємств.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60100
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзандзава_дипломна_робота.pdfДипломна робота459.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.