Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучерявенко, Анна Вадимівна-
dc.date.accessioned2023-06-30T11:37:22Z-
dc.date.available2023-06-30T11:37:22Z-
dc.date.issued2023-06-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60098-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі позиція компанії визначається її присутністю і впливом в масових медіа. Виникнення нової ролі громадської думки надає ще більшого значення успіху в політиці, економіці та духовній сфері, оскільки він прямо пов'язаний з широкою підтримкою громадськості. Зростаюча увага до впливу громадської думки є результатом розвитку ринкових відносин, зміцнення демократичних інститутів та формування громадянського суспільства. PR, як багатоаспектна діяльність, має на меті досягнення цілей незалежно від сфери - бізнесу, органів державної чи місцевої влади, соціальної сфери або міжнародних відносин. PR включає в себе концептуальні функції, які можна розглядати як функції управління. Сучасна PR-діяльність включає в себе різноманітні практики, такі як управління іміджем компанії, прес-посередництво, організація заходів, корпоративні комунікації та багато іншого. Ці практики спрямовані на побудову взаємовигідних відносин зі співробітниками, клієнтами, партнерами та іншою аудиторією. При цьому варто розуміти цінність PR через призму громадської думки, яка є об'єктом вивчення та аналізу. Громадська думка виявила себе як могутня самостійна сила, що дозволяє перейти до діалогу між населенням та різними структурами суспільства. В демократичному суспільстві неможливі будь-які суттєві зміни без врахування громадської думки та підтримки громадянського суспільства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectPR-інструментиuk_UA
dc.subjectонлайн просуванняuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePR-інструменти онлайн просування бренду «ІКЕА»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кучерявенко_Анна_дипломна_робота.pdfДипломна робота423.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.