Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60092
Назва: Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТОВ "АТБ-маркет")
Автори: Курмаз, Сергій Володимирович
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
аналітика
інструменти комунікаційної політики
аналіз
дипломна робота
Дата публікації: 19-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Тема кваліфікаційної роботи є актуальною, адже в умовах підвищеної конкуренції підприємства змушені адаптуватися до змінних умов для здійснення діяльності на ринку, тим паче, в умовах війни. За допомогою впровадження різних маркетингових комунікацій це може бути реалізовано. Для того, щоб підприємство залишалося конкурентним та життє здатним на ринку, необхідно використовувати різні інструменти комунікації. Поняття маркетингових комунікацій та комунікаційної політики було досліджено такими вченими як:Ч. Кулі, П. Сміт, К. Беррі та А. Пулфорд, К. Черрі, А.П. Панфілов та Ю.В.Косенко, Т. Гобан-Кляс, Ф. Котлер, Примак Т.В. Не дивлячись на різноманітність визначень, що існують в науковому полі, всі вчені мають спільну думку щодо значення процесу комунікації, як процесу передачі певної інформації або її обміну, в якому беруть участь певна кількість учасників, які можуть бути представлені як організації, або персони. Процес комунікації, який являє собою процес обміну інформацією виступає основою комунікаційної політики. Процес обміну інформацією включає наступні елементи: відправник, отримувач, зміст повідомлення (інформація, яку необхідно надіслати/донести отримувачу) та зворотній зв’язок. Таким чином, основою комунікаційної політики виступає процес комунікації.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60092
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курмаз_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.