Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60091
Назва: Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)
Автори: Камінська, Анастасія Олександрівна
Ключові слова: маркетинг
комунікації
маркетингові комунікації
аналітика
інструменти маркетингової політики
аналіз
дипломна робота
Дата публікації: 19-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Роль та потреба введення маркетингових комунікацій зростає в умовах конкуренції та вимагає пошуку нових форм планування комунікаційної діяльності роздрібних підприємств. Об’єднання комунікаційної і управлінської сфер є однією з таких форм. До того ж управлінська сфера орієнтує комунікаційну діяльність на досягнення мети,а не лише виконує координуючу форму. Одним з вирішальних факторів подальшого розвитку виступає управління маркетинговими комунікаціями, так як безпосередньо спрямовано на вибір ефективніших засобів комунікаційного впливу задля популяризації бренду мережі, а також залучення і утримання покупців, зростання прибутку та товарообігу. Масштабність маркетингових комунікацій торговельних мереж та надзвичайно широкі можливості охоплення аудиторії, що їх забезпечують новітні інформаційно-комунікаційні технології, зумовлюють підвищені вимоги до якості управлінських рішень в сфері комунікації. Це визначає актуальність глибокого дослідження теперішніх особливостей управління маркетинговими комунікаціями торговельних мереж, так як підвищення ефективності такого управління сприятиме конкурентоспроможності, стратегічному розвитку торговельних підприємств та більш повному задоволенню потреб споживачів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60091
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Камінська_дипломна_робота.pdfДипломна робота604.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.