Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60084
Title: Аналіз використання інформаційних технологій в глобальному маркетингу (на прикладі компанії "Google")
Authors: Радійчук, Ярослав Вікторович
Keywords: аналіз різних стратегій
аналіз маркетингових досліджень
напрями розвитку
стимулювання збуту
аналіз досліджень автоматизованих систем
дипломна робота
Issue Date: 20-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Сьогодні інформація пронизує всі сфери діяльності сучасного суспільства в цілому і окремої людини зокрема. Можна стверджувати, що інформація становить основу світосприйняття людини, її поведінки, реакції на дії, події і факти. Тенденція до зростання ролі інформації в житті суспільства забезпечує і рівень розвитку держави. За допомогою її накопичення держава має можливість існувати і розвиватися, що навіть зумовлює підвищену увагу на концентрацію інформаційних ресурсів, наявних в різних сферах. У сучасних ринкових умовах функціонування бізнесу стикається зі зростаючою конкуренцією, постійною потребою в технологічних інноваціях, а також змінами в інформаційному та правовому середовищі. Це впливає на діяльність підприємницьких структур, на ускладнення процесу управління і, як наслідок, необхідність мати таку економічну інформацію, яка дозволить керівництву швидко і адекватно реагувати на ринкові зміни. У таких умовах важливо відзначити зростаючу вагу інформаційного забезпечення у процесі керування фінансово-господарською діяльністю та підвищення якості бухгалтерської інформації.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60084
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радійчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота939.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.