Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60076
Title: Дослідження цільової аудиторії підприємства споживчого ринку
Authors: Філімонова, Ніна Федорівна
Keywords: маркетингова діяльність
маркетингові дослідження
цільова аудиторія
сегментування
аналіз споживачів
дипломна робота
Issue Date: 21-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Станом на сьогодення всі керівники провідних компаній розуміють необхідність та цінність розробки стратегічного плану розвитку компанії, що включає проведення різноманітних маркетингових досліджень. Проведення таких досліджень з метою розробки маркетингової стратегії дозволяє підприємству знайти свою цільову аудиторію та стати лідером на ринку. Розробка та впровадження власної "стратегії поведінки" на ринку дозволяє підприємству ефективно розвиватись. Стратегічне планування рекламних кампаній дозволяє контролювати бюджет на рекламу та збільшувати ефективність рекламних заходів. Внаслідок цього компанія виділяється серед конкурентів і збільшує свою привабливість для потенційних споживачів. У цьому дослідженні буде проведений аналіз сучасного стану гемблінгового ринку та особливостей просування послуг на ньому. В світі наразі, після пандемії, спостерігається розвиток споживчих підприємств на ринку, на новому рівні, де конкуренція зростає, і необхідно зробити більше зусиль, щоб утримати свої позиції. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та виявлення нових потенційних сегментів аудиторії підприємтсва ТОВ «Outerteam».
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60076
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Філімонова_дипломна_робота.pdfДипломна робота369.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.