Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60070
Title: Дослідження комплексу маркетингу інтернет-магазину «Plussize.com.ua»
Authors: Васильчук, Олександр Володимирович
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
Інтернет-маркетинг
комплексний електронний маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 22-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: В наш час, у зв'язку розвитком науково-технічного прогресу, та глобальную діджиталізацією, що впливає на світове і національне господарство, а також зростаючою роллю інформаційно-технологічних систем у суспільному житті, сучасні методи та процеси інформаційного забезпечення маркетингової діяльності набувають нових форм. Успіх бізнесу в новій інформаційній реальності залежить від використання традиційних маркетингових методів та каналів роботи в мережі Інтернет, що називається інтернет-маркетингом. На сьогоднішній день всі професійні маркетологи повинні мати знання про креативні форми онлайн-комунікації та їх ефективне використання в бізнес-маркетингу. Досвід країн з високим рівнем інтернет-проникнення свідчить про зростаючу роль електронного маркетингу, а використання онлайн-комунікації є важливим фактором конкурентоспроможності сучасних бізнесів і організацій.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60070
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васильчук_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.