Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60063
Название: Дослідження маркетингової політики комунікації підприємства ресторанного бізнесу
Авторы: Дмитрієва, Олександра Василівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові комунікації
реклама
ресторанний бізнес
маркетингова політика комунікацій
інтернет сайт
комунікаційні засоби
дипломна робота
Дата публикации: 19-июн-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В сучасних ринкових умовах однією з головних проблем, що постають перед українськими компаніями, є перехід від виробничої сфери до підприємницької концепції, орієнтованої на споживача, тобто концепції маркетингу. Застосування маркетингу в підприємницькій діяльності сприяло динамічному розвитку ринкових відносин, науково-технічного прогресу, виробництва і торгівлі. Сьогодні спостерігається тенденція розвитку ресторанного бізнесу, який є дуже привабливим і водночас найбільш ризикованим видом діяльності. Кожен день відкриваються нові заклади харчування, які пропонують широкий вибір кулінарних шедеврів і цікавих послуг, з метою залучення клієнтів і отримання прибутку. Основною проблемою, з якою вже тривалий час стикається галузь громадського харчування, є жорстка конкуренція на ринку харчової промисловості. Ринок послуг динамічний, з непередбачуваним споживчим попитом і пропозицією зростає з кожним днем Сьогодні рестораторам стає все важче зацікавити споживачів харчовими властивостями їхньої продукції, привернути увагу до того, що вони пропонують, і зберегти перевагу над іншими пропозиціями. Конкурентоспроможність та ефективність бізнесу залежить від багатьох факторів: технологічного та економічного розвитку, ресурсної забезпеченості, цінової політики, національного регулювання, соціальної ефективності господарської діяльності.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60063
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дмитрієва_дипломна_робота.pdfДипломна робота375.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.