Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60052
Название: Формування програми комунікаційних заходів підприємства (на прикладі салону краси «Яна»)
Авторы: Фостенко, Анастасія Андріївна
Ключевые слова: внутрішнє та зовнішнє середовище
комунікаційні заходи
комунікація
конкурентний аналіз
маркетингова діяльність
поведінка споживача
послуги
просування
споживач
дипломна робота
Дата публикации: 22-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Останнім часом одночасно зі зростанням ролі маркетингу для будь-якого підприємства підвищилось значення і політики маркетингових комунікацій. Важливим фактором, що сприяє посиленню ролі маркетингових комунікацій є те, що різноманітні елементи використовуються на тлі мінливих соціальних, економічних і конкурентних сил. На сьогодні маркетингова комунікаційна політика підприємства є важливою частиною управління маркетингом підприємства в цілому. Сьогодні підприємству дуже важливо вміти швидко перебудуватися, не втрачати нові можливості розвитку, що виникають при змінах ситуації на ринку, своєчасно виявити зміни існуючих можливостей чи виникнення нових потреб споживачів та знайти шляхи їх задоволення більш ефективним, ніж конкуренти, способом. З огляду на це однією з головних передумов тривалого виживання і стійкого розвитку підприємства на ринку є ефективна робота його фахівців з маркетингу.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60052
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Фостенко_дипломна_робота.pdfДипломна робота424.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.