Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60051
Назва: Розробка digital-стратегії на прикладі ТОВ «Купер Капітал Груп»
Автори: Черкашина, Катерина Ігорівна
Ключові слова: маркетинг
digital-стратегія
реклама
алгоритм просування
медіа-план
ситуаційний аналіз
дипломна робота
Дата публікації: 22-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлює розвиток сучасних рекламних інструментів, який надає можливість компаніям зростати та розвиватися у потрібному напрямку значно швидше, використовуючи для цього Інтернет, як місце для контакту з наявними та потенційними клієнтами. Проте, для того, щоб ефективно застосовувати сучасні інструменти реклами в Інтернеті, компанія повинна мати чіткий план дій, дотримуючись якого, вона зможе досягти поставлених цілей. Використання рекламних інструментів без проведення відповідних аналізів ринку та аудиторії не принесе очікуваного результати. Саме тому, перед застосуванням нових рекламних інструментів, компанія повинна розробити та використовувати власну digital-стратегію. Digital-стратегія – це маркетинговий план, мета якого полягає у загальному розвитку та перетворенні бізнесу, популяризації продукту чи бренду. Для реалізації поставлених завдань проводяться дослідження ринку, аудиторії, конкурентів, виявляються власні конкурентні переваги, відбираються відповідні цифрові канали та конкретні інструменти, використовуються актуальні технології.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60051
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черкашина_дипломна_робота.pdfДипломна робота358.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.