Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60018
Title: Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства як засіб підвищення його конкурентоспроможності (на прикладі компанії Apple)
Authors: Сусід, Юлія Ігорівна
Keywords: стратегія
маркетингова стратегія
просування
маркетингова діяльність
брендинг
споживачі
конкурентоспроможність
лояльність
дипломна робота
Issue Date: 23-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: На сьогоднішній день мало просто зробити хороший продукт. Його треба популяризувати, донести до споживача. Саме в цьому питанні і допомагає маркетинг. Роль його у суспільстві неймовірно велика. Щодня ми бачимо масу реклами. При цьому вона ніби зомбує, змушує придбати той чи інший товар. Вона всюди: на телебаченні в інтернеті по радіо і буквально на кожному нашому кроці. Крім того, маркетинг допомагає отримувати величезні доходи компаніям, які не мають чудових продуктів. Актуальним є визначення найбільш ефективної комбінації інструментів та заходів у межах маркетингової стратегії підприємств на ринку. Зрозумівши роль маркетингу у суспільстві й у прибутковості підприємства, процес розробки стратегії перетворився на цілу науку. Багато вчених присвячують свої роботи майстерності продавати товари та робити їх популярними.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60018
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сусід_дипломна_робота.pdfДипломна робота480.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.