Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59996
Назва: Комунікаційна стратегія просування за допомогою інструментів SMM (на прикладі Antonov company)
Автори: Кабаровська, Ірина Дмитрівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
стратегія
бренд
цільова аудиторія
комунікація
реклама
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кабаровська І. Д. Комунікаційна стратегія просування за допомогою інструментів SMM (на прикладі Antonov company). - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 50 с.
Короткий огляд (реферат): Компанія «ANТONOV» яка є провідним виробником транспортних літаків в Україні та за кордоном, останнім часом потрапила у низку неприємних ситуацій. Втрата під час війни найбільшого літака, який був брендом України, низька корупційних скандалів, що вилися у медіа, підозри керівництву у державній зраді – все це негативно сказалося на іміджі та популярності бренду. В контексті нинішньої ситуації, розробка ефективної комунікаційної стратегії просування за допомогою комплексу заходів, які використовуються у соціальних медіа, що називають соціальний медіа маркетинг (від англ. Social Media Marketing (далі – SMM)), стає особливо актуальною для ANTONOV Company, оскільки в соціальних мережах присутня велика аудиторія. Стратегія просування за допомогою SMM допоможе покращити імідж, забезпечити успішне продовження діяльності в конкурентному середовищі, рішення різних бізнес-завдань.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидпт наук із державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59996
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_061_КабаровськаІД..pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.