Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКабаровська, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T12:27:02Z-
dc.date.available2023-06-28T12:27:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКабаровська І. Д. Комунікаційна стратегія просування за допомогою інструментів SMM (на прикладі Antonov company). - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 50 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59996-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидпт наук із державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівнаuk_UA
dc.description.abstractКомпанія «ANТONOV» яка є провідним виробником транспортних літаків в Україні та за кордоном, останнім часом потрапила у низку неприємних ситуацій. Втрата під час війни найбільшого літака, який був брендом України, низька корупційних скандалів, що вилися у медіа, підозри керівництву у державній зраді – все це негативно сказалося на іміджі та популярності бренду. В контексті нинішньої ситуації, розробка ефективної комунікаційної стратегії просування за допомогою комплексу заходів, які використовуються у соціальних медіа, що називають соціальний медіа маркетинг (від англ. Social Media Marketing (далі – SMM)), стає особливо актуальною для ANTONOV Company, оскільки в соціальних мережах присутня велика аудиторія. Стратегія просування за допомогою SMM допоможе покращити імідж, забезпечити успішне продовження діяльності в конкурентному середовищі, рішення різних бізнес-завдань.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleКомунікаційна стратегія просування за допомогою інструментів SMM (на прикладі Antonov company)uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2023_061_КабаровськаІД..pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.