Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59985
Title: Розробка заходів щодо закріплення торгової марки у свідомості споживачів та створення довгострокового іміджу підприємства
Authors: Марченко, Валерія Володимирівна
Keywords: імідж
торгова марка
корпоративний імідж
товар
споживач
товарний знак
маркетингові заходи
стимулювання збуту
дипломна робота
Issue Date: 23-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Актуальність дослідження. В контексті торгівлі і посилення конкуренції на ринках товарів і послуг, формування іміджу та торгової марки компанії на ринку є перспективним розвитком діяльності. На сьогоднішній день, в умовах інтернаціоналізації та глобалізації світової економіки, існує безліч проблем в сфері формування та розвитку ринкових відносин, які наразі створюють передумови про необхідність формування позитивного іміджу та торгової марки підприємства на ринках. Дослідження показують, що компанії, які мають позитивний імідж та торгову марку полегшують доступ до позикових коштів, сприяють залученню висококваліфікованих людських ресурсів, побудові міцних партнерських відносин, довірі та допомозі в розвитку державними органами, підвищенні лояльності споживачів до виробленої продукції.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59985
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота419.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.