Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59840
Назва: Стратегії позиціонування для отримання та підтримки конкурентних переваг
Інші назви: Positioning strategies for obtaining and maintaining competitive advantages
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskyi, Valentyn Mikolayevich
Дига, Анастасія Валеріївна
Dyga, Anastasiya Valeriivna
Ключові слова: позиціонування
бренд
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
positioning
brand
competitiveness
competitive advantages
Дата публікації: 18-тра-2023
Видавництво: Полтавський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Білявський В.М., Дига А.В. Стратегії позиціонування для отримання та підтримки конкурентних переваг // Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : VIІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 18 травня 2023 р. Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2023. С. 15–18.
Короткий огляд (реферат): Щоб привернути увагу та зайняти високу позицію на ринку серед конкурентів, підприємства зосереджуються на диференціації своїх пропозицій і на основі цього позиціонують свої продукти. Однак, досі немає систематизованих підходів щодо вибору та реалізації стратегій позиціонування, немає єдиного методу для класифікації та оцінки ефективності таких стратегій. Це ускладнює процес позиціонування для підприємств на практиці, незважаючи на зростаючий інтерес до цієї проблеми з боку теоретиків та практиків маркетингу.
In order to attract attention and take a high position in the market among competitors, companies focus on differentiating their offers and position their products based on this. However, there are still no systematic approaches to the selection and implementation of positioning strategies, there is no single method for classifying and evaluating the effectiveness of such strategies. This complicates the process of positioning for enterprises in practice, despite the growing interest in this problem on the part of marketing theorists and practitioners.
Опис: 1. Aaker D. Developing business strategies. 1998. URL: https://archive.org/details/developingbusine00aake_1 (дата звернення 10.05.23). 2. Kotler P. Marketing Management. Global Edition. 2016 URL: https://www.academia.edu/43169301/ Marketing_Management_Kotler (дата звернення 10.05.23). 3. Зозульов О. Маркетинг в Україні. 2017. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/197266401.pdf (дата звернення 10.05.23). 4. Biliavska, Yu., Mykytenko, N., Romat, Ye., & Biliavskyi, V. (2023). Category management: Industry vs trade. Scientific Horizons, 26 (1), 129–150. 5. Білявський В.М., Білявська Ю.В. Бренд роботодавця у фармацевтичному менеджменті. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2022. Вип. 53. С. 12–20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59840
Розташовується у зібраннях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет збірника-15-18.pdfТези, подані у видавництво261.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.