Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorBiliavskyi, Valentyn Mikolayevich-
dc.contributor.authorДига, Анастасія Валеріївна-
dc.contributor.authorDyga, Anastasiya Valeriivna-
dc.date.accessioned2023-06-15T08:25:55Z-
dc.date.available2023-06-15T08:25:55Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationБілявський В.М., Дига А.В. Стратегії позиціонування для отримання та підтримки конкурентних переваг // Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : VIІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 18 травня 2023 р. Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2023. С. 15–18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59840-
dc.description1. Aaker D. Developing business strategies. 1998. URL: https://archive.org/details/developingbusine00aake_1 (дата звернення 10.05.23). 2. Kotler P. Marketing Management. Global Edition. 2016 URL: https://www.academia.edu/43169301/ Marketing_Management_Kotler (дата звернення 10.05.23). 3. Зозульов О. Маркетинг в Україні. 2017. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/197266401.pdf (дата звернення 10.05.23). 4. Biliavska, Yu., Mykytenko, N., Romat, Ye., & Biliavskyi, V. (2023). Category management: Industry vs trade. Scientific Horizons, 26 (1), 129–150. 5. Білявський В.М., Білявська Ю.В. Бренд роботодавця у фармацевтичному менеджменті. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2022. Вип. 53. С. 12–20.uk_UA
dc.description.abstractЩоб привернути увагу та зайняти високу позицію на ринку серед конкурентів, підприємства зосереджуються на диференціації своїх пропозицій і на основі цього позиціонують свої продукти. Однак, досі немає систематизованих підходів щодо вибору та реалізації стратегій позиціонування, немає єдиного методу для класифікації та оцінки ефективності таких стратегій. Це ускладнює процес позиціонування для підприємств на практиці, незважаючи на зростаючий інтерес до цієї проблеми з боку теоретиків та практиків маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractIn order to attract attention and take a high position in the market among competitors, companies focus on differentiating their offers and position their products based on this. However, there are still no systematic approaches to the selection and implementation of positioning strategies, there is no single method for classifying and evaluating the effectiveness of such strategies. This complicates the process of positioning for enterprises in practice, despite the growing interest in this problem on the part of marketing theorists and practitioners.uk_UA
dc.description.sponsorshipПолтавський державний аграрний університетuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.titleСтратегії позиціонування для отримання та підтримки конкурентних перевагuk_UA
dc.title.alternativePositioning strategies for obtaining and maintaining competitive advantagesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc005 «20»uk_UA
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макет збірника-15-18.pdfТези, подані у видавництво261.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.