Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59823
Назва: Розвиток цифрової компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти
Інші назви: Development of digital competence of future teachers of higher education institutions
Автори: Борсолюк, Ірина
Borsoliuk, Iryna
Ключові слова: цифрова компетентність
майбутні психологи
викладачі вищої освіти
цифрові технології
digital competence
future psychologists
teachers of higher education
digital technologies
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Борсолюк І. Розвиток цифрової компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти / І. Борсолюк // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 25-27
Короткий огляд (реферат): Цифрова компетентність закладів вищої освіти є однією з восьми ключових компетентностей для навчання впродовж життя (key competences for lifelong learning), яка передбачає впевнене, критичне та відповідальне використання цифрових технологій для навчання, роботи, професійної взаємодії. В епоху цифрового розвитку суспільства наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі є одним з інструментів забезпечення успіху освітньої системи. Тому професійний розвиток педагога сьогодення тісно пов’язаний з інноваційними методами викладання, які дедалі більше ґрунтуються на ефективному та продуктивному використанні цифрових технологій. Це потребує постійного підвищення фахового рівня та розвитку цифрової компетентності, оскільки забезпечення викладачів достатньою цифровою компетентністю є ключовим фактором.
The digital competence of higher education institutions is one of the eight key competences for lifelong learning, which involves the confident, critical and responsible use of digital technologies for learning, work, and professional interaction. In the era of digital development of society, the cross-cutting use of information and communication technologies in the educational process is one of the tools to ensure the success of the educational system. Therefore, the professional development of today's teachers is closely linked to innovative teaching methods, which are increasingly based on the effective and efficient use of digital technologies. This requires continuous professional development and the development of digital competence, as ensuring that teachers have sufficient digital competence is a key factor.
Опис: Список використаної літератури: Falloon, G. (2020). From digital literacy to digital competence: the teacher digital competency (TDC) framework. Education Tech Research Dev., 68, 2449– 2472. https://doi.org/10.1007/s11423-020-09767-4 TALIS (2018). U.S. Highlights Web Report (NCES 2019-132 and NCES 2020-069). U.S. Department of Education. Institute of Education Sciences, National Center for Education Statistics. Available at https://nces.ed.gov/pubsearch/pubsinfo.asp?pubid=2019132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59823
ISBN: 978-617-8016-77-7
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БОРСОЛЮК Ірина.pdfТези493.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.