Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59820
Title: Освітньо-інформаційне середовище ЗВТО як осередок становлення сучасного фахівця
Other Titles: Educational and information environment of a higher technical education institution as a center for the formation of a modern specialist
Authors: Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна
Khomenko-Semenova, Lesia
Keywords: освітнє середовище
освітньо-інформаційне середовище
цифрове технологічне середовище
професійні компетенції
educational environment
educational and information environment
digital technological environment
professional competencies
Issue Date: Apr-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кокарєва А.М., Хоменко-Семенова Л.О. Освітньо-інформаційне середовище закладу вищої технічної освіти як осередок становлення сучасного фахівця / А. Кокарєва, Л. Хоменко-Семенова // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 53-56
Abstract: Головна вимога до випускників сьогодні полягає в тому, що рівень їх компетентності повинен відповідати професійним вимогам, що висуваються державою та роботодавцями й зумовлені потребами технічного розвитку. Цифрове технологічне середовище створює нові форми взаємодії, нові ролі та функції соціальних інститутів. Випускники зобов’язані не тільки мати професійні компетенції, але також потрібно бути готовим до здійснення організаційної й управлінської діяльності, оскільки ця діяльність необхідна для подальшого успішного професійний розвиток і кар’єрного зростання.
The main requirement for graduates today is that their level of competence must meet the professional requirements set by the state and employers and driven by the needs of technological development. The digital technological environment creates new forms of interaction, new roles and functions of social institutions. Graduates are required not only to have professional competencies, but also to be prepared to carry out organizational and managerial activities, as these activities are necessary for further successful professional development and career growth.
Description: Список використаної літератури: 1. E. Luzik, L. Khomenko-Semenova, A. Kokareva, О. Hurska (2018). University education innovative models in Ukraine: foreign experience. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, 13(2), 19-26. (у фаховому виданні, входить до наукометричної бази даних Index Copernicus). 2. Kokareva A., Khomenko-Semenova L., Lytvynchuk N. Innovative edukational models: comparative characteristics // Danish Scientific Journal. – 2019. – № 21. – Р. 64-69.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59820
ISBN: 978-617-8016-77-7
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОКАРЄВА Анжеліка, ХОМЕНКО-СЕМЕНОВА Леся.pdfТези512.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.