Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59685
Назва: Удосконалення комплексу конкурентних переваг на підприємстві
Автори: Ковтун, Г.
Ключові слова: конкурентоспроможність продукції
конкурентні переваги
лідерство у витратах
стратегія диференціації
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ковтун Г. Удосконалення комплексу конкурентних переваг на підприємстві. // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.237-241
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено питання підвищення рівня конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств в умовах інноваційного розвитку економіки, що пов’язано з розробкою підходів до управління конкурентними перевагами. Посилення конкурентної боротьби зумовлює необхідність визначення факторів та умов формування конкурентних переваг на підприємстві, що сприяють економічному розвитку в регіоні та формують системну конкурентоспроможність економіки на національному рівні.
Опис: Список використаних джерел 1. Портер М. Международная конкуренция: Конкурентные преимущества стран. 2017. URL: http://maxima-library.org/component/maxlib/b/493107. 2. Перерва П. Г., Романчик Т. В. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства . Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. №4. С. 230–235.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59685
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковтун Г..pdfТези2.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.