Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59658
Назва: Організація привокзального простору Південного вокзалу Києва зі збереженням будівлі Залізничного ринку
Автори: Агєєва Галина Миколаївна
Агеева Галина Николаевна
Agieieva Galyna
Крівєльов, Леонід Іванович
Кривелев, Леонид Иванович
Kriveljov, Leonid
Ключові слова: містобудування
просторова організація
привокзальний простір
Південний вокзал Києва
Залізничний ринок
архітектура київського модернізму
тріангуляція
тримальні елементи
кути
трикутніки
проторові геометрічні побудови
урбаністика
київ
площа Кудряшова
будівлі ринків
Дата публікації: 25-тра-2023
Видавництво: Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури
Бібліографічний опис: Агєєва Г. М., Крівєльов Л. І. Організація привокзального простору Південного вокзалу Києва зі збереженням будівлі Залізничного ринку // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інновації в архітектурі, дизайні та мистецтві» 25-26 травня 2023 р., м. Київ. – Національна академія образотворчих мистецтв та архітектури, 2023. – С. 4-5.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом у світі набуває гостроти проблема збереження низки об’єктів, побудованих упродовж 1960-1990-х років. Актуальним є збереження й місця та ролі таких об’єктів у містобудівної ситуації, яка постійно змінюється у часі. До розв’язання проблеми долучаються спеціалісти, громадські діячі та організації. За ініціативою останніх створено мапу архітектури київського модернізму, на якій позначено 70 об’єктів, зокрема, будівля Залізничного ринку 1973 року побудови. Серед критеріїв відбору об’єктів означеного періоду будівництва – відповідні містобудівні, архітектурні, конструктивні та інженерні рішення, технології проєктування, виготовлення та монтажу будівельних конструкцій, технічний стан будівель, тощо. Технічний стан будівлі після довготривалої експлуатації дозволяє прогнозувати можливість їх подальшої експлуатації при дотриманні відповідних умов. Зміни візуального оточення вимагають пошуку нових підходів до відновлення її місця та ролі як об’єкта київського модернізму у містобудівної ситуації, що склалася. Використання методу тріангуляції у містобудівних та архітектурних рішеннях дозволить забезпечити цілісність організації привокзального простору та її завершеність.
Опис: 1. Агєєва Г. М. Оболонки подвійної додатньої кривизни в архітектурі будівель транспортних вузлів Києва. Архітектура історичного Києва. Історія – теорія – практика : матеріали VI Міжнар. наук.-прак. конф., м. Київ, 20 лист. 2020 р. Київ : КНУБА, 2020. С. 14-15. 2. Крівєльов Л. І., Кафієв К. П. (2023). Збереження забудови київського модернізму минулого століття. Технічний стан будівлі «Залізничний ринок». Наука та будівництво. 2023. № 33 (3-4). https://doi.org/10.33644/10.33644/2313-6679-34-2022-1 3. Сердюков В. М., Григоренко А. Г., Кривелев Л. И. Испытание сооружений. Киев : Будівельник, 1976. 200 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59658
DOI: 10.5281/zenodo.8247314
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4-5-Інновації_Збірник ІІ_23.pdf227.46 kBтези доповідіПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.