Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59452
Назва: Cultural intelligence as an attribute of a teacher’s professional profile
Інші назви: Культурний інтелект як атрибут вчительського професійного профілю
Автори: Sluchaina, Larysa
Случайна, Лариса
Ключові слова: глобалізація
сучасна освіта
культурна компетентність
міжкультурна комунікація
globalization
modern education
cultural competence
intercultural communication
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Sluchaina L. Cultural intelligence as an attribute of a teacher’s professional profile // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. К. : Талком, 2023. — С. 102-104.
Короткий огляд (реферат): В умовах стрімкої глобалізації концепція сучасної освіти переглядається з метою сприяння усвідомленню позитивної цінності культурного розмаїття і вдосконалення як розробки навчальних програм, так і підготовки вчителів. Ця ідея відображена в низці міжнародних документів. Зокрема, план заходів у Загальній декларації ЮНЕСКО про культурне різноманіття передбачає включення традиційної педагогіки в навчальний процес із повним використанням відповідних методів передачі знань.
With rapid globalization, the concept of modern education is being reconsidered with the purpose of promoting an awareness of the positive value of cultural diversity and improving to this end both curriculum design and teacher education. This idea is reflected in a number of international documents. In particular, the action plan of the UNESCO Universal Declaration on Cultural Diversity envisages incorporation of traditional pedagogies into the education process with making full use of culturally appropriate methods of transmission of knowledge.
Опис: 1. Ang, S., & Van Dyne, L. (Eds.) (2008). Handbook of cultural intelligence: Theory, measurement, and applications. New York, NY: M. E. Sharp. 2. Earley, C. P., & Ang, S. (2003). Cultural intelligence: Individual interactions across cultures. Stanford, CA: Stanford Business Books. 3. European Parliament. Committee on Culture and Education. Resolution on the role of intercultural dialogue, cultural diversity and education in promoting EU fundamental values. URL: https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/A-8-2015-0373_EN.html 4. Molina S. Ch. Romanticizing Culture: The Role of Teachers’ Cultural Intelligence in Working With Diversity. The CATESOL Journal 24.1 2012/2013. – Available at: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1111874.pdf 5. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032 роки. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/efektivna-innovacijna-konkurentospromozhna-ekonomika-tazabezpechennya- visokih-standartiv-yakosti-zhittya-uryad-shvaliv-strategiyu-rozvitku-vishoyiosviti- v-ukrayini-do-2032-roku 6. Ting-Toomey S., (1994) Communication across Cultures, Guilford Press No.4 7. UNESCO Universal Declaration of Cultural Diversity (2001). – Available at: https://en.unesco.org/about-us/legal-affairs/unesco-universal-declaration-cultural-diversity
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59452
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Случайна -103-105.pdfтези419.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.