Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59417
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчук, Валерія Василівна-
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-05-11T12:48:34Z-
dc.date.available2023-05-11T12:48:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМарчук В.В., Шевченко А.В. Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experience / В.В. Марчук, А.В. Шевченко // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Київський національний університет будівництва і архітектури. - К., 2022, 478 с. - С. 92-94uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59417-
dc.description1. Mobile App Marketing Explained. URL: https://www.airship.com/resources/explainer/mobile-app-marketing-explained/ (дата звернення: 22.10.2022). 2. Мобільний додаток як потужний інструмент маркетингу. URL : https://soandso.biz/blog/software-engineering/mobilniy-dodatok-yak-potuzhniy-instrument-marketingu.html. (дата звернення: 22.10.2022).uk_UA
dc.description.abstractІнновації в маркетингу сприяють швидкому прогресу, дають бізнесу можливість радикально змінити підхід до споживачів та формують тенденції в маркетингу. Підхід бізнесу до своїх споживачів повинен, насамперед, орієнтуватись на такі тенденції, щоб залишатися конкурентоспроможним на ринку. Використання мобільних технологій стало новим прогресивним рішенням у маркетингових комунікаціях. Такі технології стали ефективним засобом отримання прибутку. Зрештою, мобільні додатки стали невід’ємною частиною повсякденної роботи людей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет будівництва і архітектуриuk_UA
dc.subjectмобільний додатокuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційне рішенняuk_UA
dc.subjectпокращенняuk_UA
dc.subjectcustomer experienceuk_UA
dc.titleМобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experienceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.138.631.11uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Марчук_Шевченко.pdfТези558.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.