Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59410
Название: Правила міжнародного кодексу ESOMAR ведення бізнесу на ринку інформаційних послуг
Авторы: Шевченко, Анна Валеріївна
Адєєва, Ганна Володимирівна
Ключевые слова: міжнародний кодекс
ESOMAR
бізнес
ринок
інформаційні послуги
ринок інформаційних послуг
Дата публикации: 2022
Издательство: Наукові перспективи
Библиографическое описание: Шевченко А.В., Адєєва Г.В. Правила міжнародного кодексу ESOMAR ведення бізнесу на ринку інформаційних послуг / А.В. Шевченко, Г.В. Адєєва // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XIX-ої Міжнародної науково-практичної конференції. - Наукові перспективи. - Вільнюс (Литва), 2022, 314 с. - С. 98-104
Краткий осмотр (реферат): Україна обрала нову модель розвитку – цифрову економіку. Сприяли цьому світові тренди, а також зростання популярності Інтернет, порівняно з традиційними засобами інформації. Крім того, пандемія COVID-19 і карантинні обмеження прискорили діджиталізацію багатьох галузей, зокрема і маркетингових досліджень. Сучасна індустрія інформації, інформаційних систем і мереж зв’язку, а також інформаційної техніки має велике значення для розвитку міжнародного маркетингу і вирішення маркетингових завдань, оскільки дозволяє маркетологам проводити широкомасштабні й глибокі маркетингові дослідження, оперувати великою кількістю даних пов’язаних зі світовим маркетинговим середовищем, ринками, товарами і фірмами зарубіжних країн, у тому числі і за рахунок підключення до баз даних інших організацій і через об’єднання комунікаційних систем в локальному, національному, регіональному і міжнародному масштабах [5].
Описание: 1. Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет-маркетинг: Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2008. 184 с. 2. Про УАМ. URL: http://uam.in.ua/ukr/about/ (Дата звернення: 31.01.2022). 3. Суворова С.Г. Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2013. Вип. 3. С. 44-51. 4. Суворова С.Г. Розвиток маркетингових інтернет-досліджень в умовах поширення електронної комерції. Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія «Економіка і менеджмент»: науковий журнал. Черкаси: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту. 2012. №1(11). С. 81-89. 5. Shevchenko A., Borysenko O. (2021). Marketing Approach to the Formation of Management System for Enterprise Strategic Development in the Context of Globalisation JILC (Journal of International Legal Communication) 1(1), P. 186-196.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59410
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Шевченко_Адєєва.pdfТези1.42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.