Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorАдєєва, Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-05-11T08:27:56Z-
dc.date.available2023-05-11T08:27:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Адєєва Г.В. Правила міжнародного кодексу ESOMAR ведення бізнесу на ринку інформаційних послуг / А.В. Шевченко, Г.В. Адєєва // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XIX-ої Міжнародної науково-практичної конференції. - Наукові перспективи. - Вільнюс (Литва), 2022, 314 с. - С. 98-104uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59410-
dc.description1. Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет-маркетинг: Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2008. 184 с. 2. Про УАМ. URL: http://uam.in.ua/ukr/about/ (Дата звернення: 31.01.2022). 3. Суворова С.Г. Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2013. Вип. 3. С. 44-51. 4. Суворова С.Г. Розвиток маркетингових інтернет-досліджень в умовах поширення електронної комерції. Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія «Економіка і менеджмент»: науковий журнал. Черкаси: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту. 2012. №1(11). С. 81-89. 5. Shevchenko A., Borysenko O. (2021). Marketing Approach to the Formation of Management System for Enterprise Strategic Development in the Context of Globalisation JILC (Journal of International Legal Communication) 1(1), P. 186-196.uk_UA
dc.description.abstractУкраїна обрала нову модель розвитку – цифрову економіку. Сприяли цьому світові тренди, а також зростання популярності Інтернет, порівняно з традиційними засобами інформації. Крім того, пандемія COVID-19 і карантинні обмеження прискорили діджиталізацію багатьох галузей, зокрема і маркетингових досліджень. Сучасна індустрія інформації, інформаційних систем і мереж зв’язку, а також інформаційної техніки має велике значення для розвитку міжнародного маркетингу і вирішення маркетингових завдань, оскільки дозволяє маркетологам проводити широкомасштабні й глибокі маркетингові дослідження, оперувати великою кількістю даних пов’язаних зі світовим маркетинговим середовищем, ринками, товарами і фірмами зарубіжних країн, у тому числі і за рахунок підключення до баз даних інших організацій і через об’єднання комунікаційних систем в локальному, національному, регіональному і міжнародному масштабах [5].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectміжнародний кодексuk_UA
dc.subjectESOMARuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectінформаційні послугиuk_UA
dc.subjectринок інформаційних послугuk_UA
dc.titleПравила міжнародного кодексу ESOMAR ведення бізнесу на ринку інформаційних послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc001.3-048.35:0/9](06)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко_Адєєва.pdfТези1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.