Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59353
Назва: Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільства
Інші назви: The influense of globalszation on the tools of marketing comunications in the conditions of society informatization
Автори: Шевченко, Анна Валеріївна'
Shevchenko, Anna
Дулепов, Максим
Ключові слова: глобалізація
інструментарій
маркетинг
маркетингові комунікації
інформатизація
суспільство
globalization
tool kit
marketing
marketing communications
informatization
society
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Бібліографічний опис: Шевченко А.В., Дулепов М. Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільства / А.В. Шевченко, М. Дулепов // Маркетингова освіта в Україні: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К., 2021, 448, [1] с. - С. 247-249
Короткий огляд (реферат): Інформатизація суспільства та глобалізація інформаційного середовища, які вже змінили ставлення людей до інформації, поступово впливають на їх поведінку. Основними інструментами впливу на свідомість та підсвідомість людей є маркетингові комунікації (які здатні формувати громадську думку, настрої, вектори суспільної поведінки), які стрімко розвиваються та фінансування яких щорічно збільшується. Дослідження особливостей впливу на свідомість та підсвідомість людей, тенденції змін їх реакцій та поведінки можуть стати основою для визначення векторів трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за умов глобалізації [1].
Informatization of society and globalization of the information environment, which have already changed people's attitude to information, are gradually affecting their behavior. Marketing communications (which are capable of forming public opinion, moods, vectors of social behavior), which are rapidly developing and whose funding increases annually. The study of the peculiarities of the influence on the consciousness and subconsciousness of people, the trends of changes in their reactions and behavior can become the basis for determining the vectors of transformation of the toolkit of marketing communications under the conditions of globalization [1].
Опис: 1. Shevchenko A., Borysenko O. Marketing Approach to the Formation of Management System for Enterprise Strategic Development in the Context of Globalisation. JILC (Journal of International Legal Communication). 1(1), 2021. p. 186-196. 2. Божкова В.В., Птащенко О.В., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2018, № 1. С. 73-82. 3. Птащенко О.В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу № 2 (38), 2017. С. 42-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59353
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шевченко_Дулепов.pdfТези542.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.