Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна'-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorДулепов, Максим-
dc.date.accessioned2023-05-10T10:54:36Z-
dc.date.available2023-05-10T10:54:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШевченко А.В., Дулепов М. Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільства / А.В. Шевченко, М. Дулепов // Маркетингова освіта в Україні: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К., 2021, 448, [1] с. - С. 247-249uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59353-
dc.description1. Shevchenko A., Borysenko O. Marketing Approach to the Formation of Management System for Enterprise Strategic Development in the Context of Globalisation. JILC (Journal of International Legal Communication). 1(1), 2021. p. 186-196. 2. Божкова В.В., Птащенко О.В., Сагер Л.Ю., Сигида Л.О. Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2018, № 1. С. 73-82. 3. Птащенко О.В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу № 2 (38), 2017. С. 42-46.uk_UA
dc.description.abstractІнформатизація суспільства та глобалізація інформаційного середовища, які вже змінили ставлення людей до інформації, поступово впливають на їх поведінку. Основними інструментами впливу на свідомість та підсвідомість людей є маркетингові комунікації (які здатні формувати громадську думку, настрої, вектори суспільної поведінки), які стрімко розвиваються та фінансування яких щорічно збільшується. Дослідження особливостей впливу на свідомість та підсвідомість людей, тенденції змін їх реакцій та поведінки можуть стати основою для визначення векторів трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за умов глобалізації [1].uk_UA
dc.description.abstractInformatization of society and globalization of the information environment, which have already changed people's attitude to information, are gradually affecting their behavior. Marketing communications (which are capable of forming public opinion, moods, vectors of social behavior), which are rapidly developing and whose funding increases annually. The study of the peculiarities of the influence on the consciousness and subconsciousness of people, the trends of changes in their reactions and behavior can become the basis for determining the vectors of transformation of the toolkit of marketing communications under the conditions of globalization [1].uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectінструментарійuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjecttool kituk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectinformatizationuk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.titleВплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeThe influense of globalszation on the tools of marketing comunications in the conditions of society informatizationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко_Дулепов.pdfТези542.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.