Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59336
Назва: Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи
Інші назви: Methodical recommendations for the performance of qualification work
Автори: Князєва, Тетяна В’ячеславівна
Kniazieva, Tetiana
Полоус, Ольга Вікторівна
Polous, Olha
Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Радченко, Ганна Анатоліївна
Radchenko, Hanna
Михальченко, Інна Григорівна
Mykhalchenko, Inna
Ключові слова: методично-консультативна допомога
рекомендації
оформлення
виконання
маркетинг
кваліфікаційна робота
methodological and advisory assistance
recommendations
design
implementation
marketing
qualifying work
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Маркетинг: методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи / уклад.: Т. В. Князєва, О. В. Полоус, А. В. Шевченко, Г. А. Радченко, І. Г. Михальченко. – К. : НАУ, 2022. – 80 с.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі переходу економіки України до інноваційних форм та методів господарювання зростає роль маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств на вітчизняних та світових ринках товарів та послуг. У новітніх умовах господарської діяльності фахівці у сфері маркетингу мають забезпечувати стабільність функціонування та розвитку господарства, знаходити найбільш ефективні підходи та методи до підвищення якості виробничої та комерційної діяльності, формування попиту, реалізації товарів та послуг, підвищення ефективності роботи підприємства та його структурних підрозділів. Тому основним завданням кафедри маркетингу факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету є підготовка фахівців з високим рівнем знань, умінь та навичок, які здатні виконувати поставлені перед ними завдання, самостійно ухвалювати обґрунтовані та зважені рішення для забезпечення високої ефективності діяльності як окремого підприємства, так сектору економіки та країни загалом.
At the current stage of transition of the economy of Ukraine to innovative forms and methods of management, the role of marketing activities in ensuring the competitiveness of enterprises on the domestic and world markets of goods and services is growing. In the latest conditions of economic activity, specialists in the field of marketing must ensure the stability of the operation and development of the economy, find the most effective approaches and methods for improving the quality of production and commercial activity, forming demand, selling goods and services, increasing the efficiency of the enterprise and its structural divisions. Therefore, the main task of the Department of Marketing of the Faculty of Economics and Business Administration of the National Aviation University is to train specialists with a high level of knowledge, skills and abilities who are able to perform the tasks set before them, independently make well-founded and balanced decisions to ensure high efficiency of activities as a separate enterprise, so sector of the economy and the country in general.
Опис: Методичні рекомендації підготовлені з метою надання всебічної методично-консультативної допомоги здобувачам вищої освіти для самостійного виконання кваліфікаційної роботи, яка є невід’ємною частиною процесу підготовки випускників за спеціальністю «Маркетинг» освітніх ступенів бакалавра та магістра. Methodological recommendations are prepared with the aim of providing comprehensive methodological and advisory assistance to higher education seekers for independent performance of qualification work, which is an integral part of the process of training graduates in the specialty "Marketing" of bachelor's and master's degrees.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59336
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичне забезпечення кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metod_rek_do_vik_DR_075.pdfМетодичка1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.