Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorKniazieva, Tetiana-
dc.contributor.authorПолоус, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorPolous, Olha-
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.contributor.authorРадченко, Ганна Анатоліївна-
dc.contributor.authorRadchenko, Hanna-
dc.contributor.authorМихальченко, Інна Григорівна-
dc.contributor.authorMykhalchenko, Inna-
dc.date.accessioned2023-05-09T12:15:13Z-
dc.date.available2023-05-09T12:15:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг: методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи / уклад.: Т. В. Князєва, О. В. Полоус, А. В. Шевченко, Г. А. Радченко, І. Г. Михальченко. – К. : НАУ, 2022. – 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59336-
dc.descriptionМетодичні рекомендації підготовлені з метою надання всебічної методично-консультативної допомоги здобувачам вищої освіти для самостійного виконання кваліфікаційної роботи, яка є невід’ємною частиною процесу підготовки випускників за спеціальністю «Маркетинг» освітніх ступенів бакалавра та магістра. Methodological recommendations are prepared with the aim of providing comprehensive methodological and advisory assistance to higher education seekers for independent performance of qualification work, which is an integral part of the process of training graduates in the specialty "Marketing" of bachelor's and master's degrees.uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі переходу економіки України до інноваційних форм та методів господарювання зростає роль маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств на вітчизняних та світових ринках товарів та послуг. У новітніх умовах господарської діяльності фахівці у сфері маркетингу мають забезпечувати стабільність функціонування та розвитку господарства, знаходити найбільш ефективні підходи та методи до підвищення якості виробничої та комерційної діяльності, формування попиту, реалізації товарів та послуг, підвищення ефективності роботи підприємства та його структурних підрозділів. Тому основним завданням кафедри маркетингу факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету є підготовка фахівців з високим рівнем знань, умінь та навичок, які здатні виконувати поставлені перед ними завдання, самостійно ухвалювати обґрунтовані та зважені рішення для забезпечення високої ефективності діяльності як окремого підприємства, так сектору економіки та країни загалом.uk_UA
dc.description.abstractAt the current stage of transition of the economy of Ukraine to innovative forms and methods of management, the role of marketing activities in ensuring the competitiveness of enterprises on the domestic and world markets of goods and services is growing. In the latest conditions of economic activity, specialists in the field of marketing must ensure the stability of the operation and development of the economy, find the most effective approaches and methods for improving the quality of production and commercial activity, forming demand, selling goods and services, increasing the efficiency of the enterprise and its structural divisions. Therefore, the main task of the Department of Marketing of the Faculty of Economics and Business Administration of the National Aviation University is to train specialists with a high level of knowledge, skills and abilities who are able to perform the tasks set before them, independently make well-founded and balanced decisions to ensure high efficiency of activities as a separate enterprise, so sector of the economy and the country in general.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectметодично-консультативна допомогаuk_UA
dc.subjectрекомендаціїuk_UA
dc.subjectоформленняuk_UA
dc.subjectвиконанняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectmethodological and advisory assistanceuk_UA
dc.subjectrecommendationsuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectimplementationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботиuk_UA
dc.title.alternativeMethodical recommendations for the performance of qualification workuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc658.8 (076.5)uk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичне забезпечення кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metod_rek_do_vik_DR_075.pdfМетодичка1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.