Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59325
Название: Social networks as a method of promoting goods and services
Другие названия: Соціальні мережі як спосіб просування товарів і послуг
Авторы: Yureskul, Daria
Юрескул, Дар'я Юріївна
Shevchenko, Anna
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключевые слова: social
network
social network
goods
services
соціальний
мережа
соціальні мережі
товари
послуги
Дата публикации: 2020
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Yureskul D., Shevchenko A. Social networks as a method of promoting goods and services / D. Yureskul, A. Shevchenko // Abstracts І International scientific-practical conference «Еconomic and business administration development:scientific currencies and solutions». - National Aviation University. - K., 2020. - P. 394-395
Краткий осмотр (реферат): What is unique about social media is that they allow companies to interact directly with consumers without interfering with traditional marketing methods. For example, if a company creates a page of its product or service on a social network, users can leave their comments, recommendations, comments, ask questions and interact with each other to discuss the company, brand, product or service.
Унікальним у соціальних медіа є те, що вони дозволяють компаніям безпосередньо взаємодіяти зі споживачами, не втручаючись у традиційні методи маркетингу. Наприклад, якщо компанія створює сторінку свого продукту або послуги в соціальній мережі, користувачі можуть залишати свої коментарі, рекомендації, коментарі, задавати питання і взаємодіяти один з одним, щоб обговорити компанію, бренд, продукт або послугу.
Описание: Today, television, radio, the press and other traditional media have been replaced by Internet communication, including social networks. In today's society, social media is one of the leading marketing tools, as the number of Internet users in the world is increasing every day. Accordingly, the number of people who register on social networks is increasing. This trend is predictable because, according to A. Maslow's theory of motivation, a person has certain social needs, including communication, self-expression and other needs that can be easily met through social networks. Сьогодні телебачення, радіо, преса та інші традиційні медіа витіснені Інтернет-спілкуванням, зокрема соціальними мережами. У сучасному суспільстві соціальні медіа є одним із провідних маркетингових інструментів, оскільки кількість користувачів Інтернету у світі зростає з кожним днем. Відповідно, збільшується кількість людей, які реєструються в соціальних мережах. Ця тенденція є передбачуваною, оскільки, згідно з теорією мотивації А. Маслоу, людина має певні соціальні потреби, зокрема у спілкуванні, самовираженні та інші потреби, які легко задовольнити через соціальні мережі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59325
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Thesis_Ureskul_Shevchenko.pdfThesis501.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.