Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59233
Назва: Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisation
Інші назви: Маркетинговий підхід до формування системи управління стратегічним розвитком підприємств в умовах глобалізації
Автори: Shevchenko, Anna
Шевченко, Анна Валеріївна
Borysenko, Olena
Борисенко, Олена Сергіївна
Ключові слова: marketing
marketing approach
management system
globalisation
маркетинг
маркетинговий підхід
система управління
глобалізація
Дата публікації: 2021
Видавництво: University of Warsaw
Бібліографічний опис: Shevchenko A., Borysenko O. Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisation // Journal of International Legal Communication / University of Warsaw. - Warsaw, 2021. - 1(1). - P. 186-196
Короткий огляд (реферат): In the context of global consumer and financial market formation, international economic institutions, taking into account special aspects of the present stage in economic development in Ukraine, it becomes necessary to focus enterprises on their own goods competitiveness not only in the domestic, but, moreover, at the foreign markets. In order to achieve objectives in view the enterprise should make maximum use of its internal resources, explore the market environment, predict its development and demands, using all tools of the strategic marketing. Special attention should be paid to the development of marketing strategies since they determine the enterprise course of action and they are aimed at achieving stated targets. Marketing strategy formation is one the most important and essential marketing stages at the enterprise.
В умовах становлення глобального споживчого та фінансового ринку, міжнародні економічні інституції, враховуючи особливості сучасного етапу економічного розвитку України, постає необхідним орієнтувати підприємства на конкурентоспроможність власних товарів не лише на внутрішньому, а й на зовнішніх ринках. Для досягнення поставлених цілей підприємство має максимально використовувати внутрішні ресурси, досліджувати ринкове середовище, прогнозувати його розвиток і потреби, використовуючи всі інструменти стратегічного маркетингу. Особливу увагу слід приділити розробці маркетингових стратегій, оскільки вони визначають напрямок дій підприємства і спрямовані на досягнення поставлених цілей. Формування маркетингової стратегії є одним з найважливіших і найважливіших маркетингових етапів на підприємстві.
Опис: Ilyashenko, S. (2010). Marketing. Management. Innovations: monograph. Sumy: Papyrus Printing House LLC, 623. Kotler, F. Armstrong, Saunders, J., Wong, W. (2000). Fundamentals of Marketing / trans. from English 2nd ed. St. Petersburg: Williams Publishing House, 944. Kudenko, N.V. (2003). Marketing strategic planning: author’s ref. dis. for science. degree doc. econ. sciences, special 08.06.01 „Economics, organization and management of enterprises”. Moskow, 38. Lamben, J.-J. (2007). Market-oriented management. Strategic and operational marketing. Translated. with English under ed. V.B. Kolchanov. St. Petersburg: Piter, 800. Teletov, O.S. (2002). Marketing of production and technical purposes: monograph. Sumy, Sumy State University, 231. Zozulov, A.V. (2005). Industrial market: strategic aspect. Kharkiv, Studtsentr, 238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59233
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_Shevchenko_Borysenko.pdfArticle207.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.