Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрипнікова, Поліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-04-20T10:57:11Z-
dc.date.available2023-04-20T10:57:11Z-
dc.date.issued2022-11-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59147-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractАктивні трансформації в глобальній економіці значно впливають на сучасні ринки, створюючи постійні виклики для сучасного маркетингу та компаній, які його використовують. У відповідь на зазначені виклики активно формуються новітні напрямки маркетингу, зокрема, найромаркетинг. Одне з питань, яке потребує з’ясування, полягає в тому, чи є дана маркетингова техніка інструментом управління в дослідженнях поведінки споживачів чи скоріше є новою наукою. Класичні економічні теорії спираються на припущення, що споживачі раціональні, коли роблять вибір, точно оцінюють можливі варіанти. Однак новітні дослідження показують, що в більшості випадків їх вибір є дуже ірраціональним і залежить від емоцій. Глобалізація, технології миттєвого спілкування, зміни в споживчій поведінці – все це транформації, які роблять маркетинг однією із найдинамічніших сфер сучасного бізнесу. Оскільки маркетинг прагне узгодити представлення продуктів та послуг з потребами клієнтів, він принципово характеризується своєю міждисциплінарною природою. В свою чергу, нейроекономіка є однією з міждисциплінарних галузей, що впливають на маркетинг, вона вносить економічний контекст у нейронну модель для прийняття споживчих рішень. Нейроекономіка виділилася як самостійна галузь у результаті підвищення інтересу до дослідження того, як насправді відбувається процес прийняття рішень про купівлю конкретного товару. Фактором, який вплинув на популярність даною галузі знань є зниження вартості використання методів нейровізуалізації, що дозволило дослідникам вивчати процеси в більшому масштабі, детально вивчаючи реакції мозку, які визначають складні когнітивні процеси. Таким чином, дослідники на сьогодні мають можливість співвіднести такі нейронаукові концепції, як прийняття рішень, пам’ять або емоції, з маркетинговими, такими як позиціонування, реакція на рекламу бренду або лояльність до бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectринок косметикиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectвплив на підсвідомість споживачаuk_UA
dc.subjectаромамаркетингuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування іміджевих переваг бренду із використанням інструментарію нейромаркетингуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрипнікова_дипломна_робота.pdfДипломна робота713.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.