Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59097
Название: | Аnalysis of influence of cruise speed and flight level change on fuel consumption in air traffic flow management |
Другие названия: | Аналіз впливу зміни крейсерської швидкості та ешелону польоту на споживання палива в керуванні повітряним потоком |
Авторы: | Mukhina, Maryna Мухіна, Марина Петрівна Ilnytska, Svitlana Ільницька, Світлана Іванівна |
Ключевые слова: | ground delay program airborne delay equivalent cruise speed air traffic flow management required arrival time програма наземної затримки бортова затримка еквівалентна крейсерська швидкість керування потоком повітряного руху необхідний час прибуття |
Дата публикации: | 27-апр-2021 |
Издательство: | National Aviation University |
Библиографическое описание: | Mukhina M. P. Analysis of influence of cruise speed and flight level change on fuel consumption in air traffic flow management / M. P. Mukhina, S. I. Ilnytska // Electronics and Control Systems. Kyiv: NAU, 2021. – No 1(67). – pp. 15–19. |
Серия/номер: | Electronics and Control Systems;№1(67) |
Краткий осмотр (реферат): | The problem of flight planning in case of delay demands is considered. The criterion restrictions between fuel consumption and the required flight time when the nominal cruise speed changes are investigated. It is proved that flight delay in the air can be realized without additional fuel costs, which is determined and estimated in the absence or presence of wind. The impact of choosing a different flight level and using additional fuel to obtain a longer delay was also considered and analyzed. The results show that for different flight levels and wind direction the delay may be varied from 3 minutes to 13 minutes. The initial flight level is defined as one of the main parameters that affect the amount of delay in the air. Розглянуто проблему планування польоту на випадок затримки. Досліджуються критеріальні обмеження між витратою палива та необхідним часом польоту при зміні номінальної крейсерської швидкості. Доведено, що затримка польоту в повітрі може бути реалізована без додаткових витрат на паливо, що визначається та оцінюється за відсутності або присутності вітру. Також було розглянуто та проаналізовано вплив вибору іншого рівня польоту та використання додаткового палива для отримання більшої затримки. Результати показують, що для різних рівнів польоту та напрямку вітру затримка може варіюватися від 3 до 13 хвилин. Початковий рівень польоту визначається як один з основних параметрів, що впливає на величину затримки в повітрі. |
Описание: | Науковий журнал «Електроніка та системи управління» президією Міністерства освіти і науки України віднесено до наукових фахових видань у галузі технічних наук категорії «Б». Рекомендовано до друку вченою радою Національного авіаційного університету (протокол № 4 від 21 квітня 2021 р.). Зареєстровано Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації. Серія КВ №16720-5292 ПР від 21 травня 2010 року. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59097 |
ISSN: | 1990-5548 |
DOI: | 10.18372/1990-5548.67.15558 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | Наукова стаття | 648.71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.