Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMukhina, Maryna-
dc.contributor.authorМухіна, Марина Петрівна-
dc.contributor.authorIlnytska, Svitlana-
dc.contributor.authorІльницька, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2023-04-13T12:00:22Z-
dc.date.available2023-04-13T12:00:22Z-
dc.date.issued2021-04-27-
dc.identifier.citationMukhina M. P. Analysis of influence of cruise speed and flight level change on fuel consumption in air traffic flow management / M. P. Mukhina, S. I. Ilnytska // Electronics and Control Systems. Kyiv: NAU, 2021. – No 1(67). – pp. 15–19.uk_UA
dc.identifier.issn1990-5548-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59097-
dc.descriptionНауковий журнал «Електроніка та системи управління» президією Міністерства освіти і науки України віднесено до наукових фахових видань у галузі технічних наук категорії «Б». Рекомендовано до друку вченою радою Національного авіаційного університету (протокол № 4 від 21 квітня 2021 р.). Зареєстровано Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації. Серія КВ №16720-5292 ПР від 21 травня 2010 року.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of flight planning in case of delay demands is considered. The criterion restrictions between fuel consumption and the required flight time when the nominal cruise speed changes are investigated. It is proved that flight delay in the air can be realized without additional fuel costs, which is determined and estimated in the absence or presence of wind. The impact of choosing a different flight level and using additional fuel to obtain a longer delay was also considered and analyzed. The results show that for different flight levels and wind direction the delay may be varied from 3 minutes to 13 minutes. The initial flight level is defined as one of the main parameters that affect the amount of delay in the air.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблему планування польоту на випадок затримки. Досліджуються критеріальні обмеження між витратою палива та необхідним часом польоту при зміні номінальної крейсерської швидкості. Доведено, що затримка польоту в повітрі може бути реалізована без додаткових витрат на паливо, що визначається та оцінюється за відсутності або присутності вітру. Також було розглянуто та проаналізовано вплив вибору іншого рівня польоту та використання додаткового палива для отримання більшої затримки. Результати показують, що для різних рівнів польоту та напрямку вітру затримка може варіюватися від 3 до 13 хвилин. Початковий рівень польоту визначається як один з основних параметрів, що впливає на величину затримки в повітрі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.relation.ispartofseriesElectronics and Control Systems;№1(67)-
dc.subjectground delay programuk_UA
dc.subjectairborne delayuk_UA
dc.subjectequivalent cruise speeduk_UA
dc.subjectair traffic flow managementuk_UA
dc.subjectrequired arrival timeuk_UA
dc.subjectпрограма наземної затримкиuk_UA
dc.subjectбортова затримкаuk_UA
dc.subjectеквівалентна крейсерська швидкістьuk_UA
dc.subjectкерування потоком повітряного рухуuk_UA
dc.subjectнеобхідний час прибуттяuk_UA
dc.titleАnalysis of influence of cruise speed and flight level change on fuel consumption in air traffic flow managementuk_UA
dc.title.alternativeАналіз впливу зміни крейсерської швидкості та ешелону польоту на споживання палива в керуванні повітряним потокомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc351.814.332 (045)uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/1990-5548.67.15558-
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdfНаукова стаття648.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.