Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58828
Назва: Аналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ТОВ “Нова пошта”)
Автори: Шаламова, Анна Сергіївна
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
аналітика
інструменти комунікаційної політики
аналіз
дипломна робота
Дата публікації: 23-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена тим, що в умовах підвищеної конкуренції підприємства змушені адаптуватися до змінних умов для здійснення діяльності на ринку, що може бути реалізовано за умов впровадження та використання комплексу маркетингових комунікацій. Саме задля виживання підприємства, його вдалого розвитку на ринку використовують комунікаційні інструменти, щоб бути конкурентоспроможними. Поняття маркетингових комунікацій та комунікаційної політики було досліджено такими вченими як: Т. Гобан-Кляс, Ч. Кулі, К. Черрі, П. Сміт, К. Беррі та А. Пулфорд, А.П. Панфілов та Ю.В.Косенко, Ф. Котлер, Примак Т.В. Не зважаючи на різноманітність визначень, всі вчені мають головну думку щодо значення процесу комунікації, як процесу передачі певної інформації або її обміну, в якому беруть участь певна кількість учасників, які можуть бути представлені як організації, чи персони. Основою комунікаційної політики є саме процес комунікації, який є процесом обміну інформацією, містить в собі такі елементи як відправник, отримувач, саме повідомлення - інформація, яку ми намагаємось надіслати отримувачу та зворотній зв’язок. Процес комунікації становить основу комунікаційної політики. Важливість комунікаційного процесу в компаніях з початком пандемії та військових дій тільки зростає, оскільки комунікації грають вирішальну роль в питаннях прийняття рішень цільовою аудиторією про покупку чи відмову від неї.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58828
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаламова_дипломна_робота.pdfДипломна робота845.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.