Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58680
Title: Реклама як ефективний інструмент маркетингу організації
Other Titles: Advertising as an effective marketing tool of the organization
Authors: Баришевська, Діана Геннадіївна
Baryshevska, Diana Hennadiivna
Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Keywords: стимулювання продажів
просування продуктів
маркетингова стратегія
рекламна комунікація
sales promotion
product promotion
marketing strategy
advertising communication
Issue Date: 12-May-2022
Publisher: Харківський національний університет внутрішніх справ
Citation: Баришевська Д.Г., Білявський В.М. Реклама як ефективний інструмент маркетингу організації // Авіація, промисловість, суспільство : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Кременчук, 12 травня 2022 р. Кременчук : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022. С. 778–781.
Abstract: Маркетинг в економічно розвинених країнах є філософією сучасних суспільних відносин. Це форма людської діяльності, що спрямована на задоволення потреб людей у процесі обміну. Традиційно встановлення відносин між споживачами забезпечується: стимулюванням продажів, рекламуванням, просуванням продуктів та розвитком зв’язків із споживачами.
Marketing in economically developed countries is a philosophy of modern social relations. This is a form of human activity aimed at meeting the needs of people in the process of exchange. Traditionally, establishing relationships between consumers is ensured by: sales promotion, advertising, product promotion and developing relationships with consumers.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58680
ISBN: 978-966-610-255-6
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aviatsiia promyslovist suspilstvo_2022-779-782.pdfТези, подані у видавництво407.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.