Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаришевська, Діана Геннадіївна-
dc.contributor.authorBaryshevska, Diana Hennadiivna-
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevich-
dc.date.accessioned2023-03-20T14:02:08Z-
dc.date.available2023-03-20T14:02:08Z-
dc.date.issued2022-05-12-
dc.identifier.citationБаришевська Д.Г., Білявський В.М. Реклама як ефективний інструмент маркетингу організації // Авіація, промисловість, суспільство : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Кременчук, 12 травня 2022 р. Кременчук : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022. С. 778–781.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-610-255-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58680-
dc.description.abstractМаркетинг в економічно розвинених країнах є філософією сучасних суспільних відносин. Це форма людської діяльності, що спрямована на задоволення потреб людей у процесі обміну. Традиційно встановлення відносин між споживачами забезпечується: стимулюванням продажів, рекламуванням, просуванням продуктів та розвитком зв’язків із споживачами.uk_UA
dc.description.abstractMarketing in economically developed countries is a philosophy of modern social relations. This is a form of human activity aimed at meeting the needs of people in the process of exchange. Traditionally, establishing relationships between consumers is ensured by: sales promotion, advertising, product promotion and developing relationships with consumers.uk_UA
dc.description.sponsorshipКременчуцький льотний коледжuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний університет внутрішніх справuk_UA
dc.subjectстимулювання продажівuk_UA
dc.subjectпросування продуктівuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectрекламна комунікаціяuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectproduct promotionuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectadvertising communicationuk_UA
dc.titleРеклама як ефективний інструмент маркетингу організаціїuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising as an effective marketing tool of the organizationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc62(33:34:37:61:65:80)uk_UA
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aviatsiia promyslovist suspilstvo_2022-779-782.pdfТези, подані у видавництво407.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.