Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58583
Title: | Деякі аспекти застосування міжпредметних зв’язків у викладанні вищої математики для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти |
Authors: | Шевченко, Ірина Вікторівна Левковська, Тетяна Андріївна |
Keywords: | вища математика міжпредметні зв’язки економіко-статистичні методи оптимальний розв’язок професійна підготовка економічні процеси |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Державна вища професійна школа в Коніні |
Citation: | Левковська Т. Деякі аспекти застосування міжпредметних зв’язків у викладанні вищої математики для студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти / І. Шевченко, Т. Левковська // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Діалог у розвитку науки та освіти: збірник матеріалів VIII міжнародної науково - практичної конференції, 30 квітня 2020 р.. – Конін – Ужгород – Київ – Херсон, 2020. – С. 181–183. |
Series/Report no.: | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Діалог у розвитку науки та освіти; |
Abstract: | Міжпредметні зв’язки відіграють важливу роль у вирішенні завдань всебічного формування особистості студентів; забезпечують сукупність їх репродуктивної та пізнавальної діяльності, що здійснюється під керівництвом викладача; активізують пізнавальну діяльність студентів, а також процес отримання знань, що сприяє формуванню позитивної мотивації вивчення предмета. Реалізація міжпредметних зв’язків курсу вищої математики підвищує рівень математичної та, як наслідок, професійної підготовки студентів. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58583 |
ISBN: | 978-617-7235-50-6 |
Appears in Collections: | Тези наукових конференцій кафедри вищої математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Деякі аспекти застосування міжпредметних зв’язків.pdf | тези доповіді | 134.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.