Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58559
Назва: | Prevention of aviation accidents by means of subjective and objective control of the aircraft |
Інші назви: | Запобігання авіаційних пригод засобами суб’єктивного та об’єктивного контролю повітряного судна |
Автори: | Turak, Oleksii Mykhailovych Турак, Олексій Михайлович |
Ключові слова: | graduate work дипломна робота avionics авіоніка aircraft літак Reasons's model модель Різона balanced system система балансу |
Дата публікації: | 12-бер-2023 |
Видавництво: | National Aviation University |
Короткий огляд (реферат): | Safety remains and will remain a very important part of the aviation industry.
Airplane remain one of the fastest and most comfortable solutions to long range travel.
However not all flights end as planned. Minor incidents do occur occasionally but the worst
cases are the ones that result in loss of human lives.
Aircraft accidents are currently not one hundred percent preventable due to our human
nature. People are not perfect, far from it. Accidents are not only caused by mistakes of the
machinery and onboard systems (objective) but also by organizational disputes/troubles as
well as human errors (subjective).
By correctly dividing aircraft as a system of objective and subjective control as well that
this system has to be in a certain balance will prevent more accidents and provide a better
understanding how accidents happen in the first reason, especially when used in conjunction
with other already well established models of analysis. Безопасность остается и останется очень важной частью авиационной отрасли. Самолет остается одним из самых быстрых и удобных решений для дальних путешествий. Однако не все рейсы заканчиваются так, как планировалось. Незначительные инциденты случаются время от времени, но самые серьезные случаи - это те, которые приводят к гибели людей. Авиакатастрофы в настоящее время невозможно предотвратить на сто процентов из-за нашего человеческого фактора. природа. Люди не идеальны, это далеко не так. Несчастные случаи происходят не только из-за ошибок техники и бортовых систем (объективно), но и организационными спорами/неурядицами, т.к. а также человеческие ошибки (субъективные). Правильно разделяя самолет как систему объективного и субъективного управления, а также эта система должна быть в определенном равновесии, чтобы предотвратить больше несчастных случаев и обеспечить лучшее понимание того, как происходят несчастные случаи по первой причине, особенно при использовании в сочетании с другими уже хорошо зарекомендовавшими себя моделями анализа. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор сумісник кафедри авіоніки, Леонід Вікторович Сібрук |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58559 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2021_173_Турак О.М.pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.