Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58529
Назва: | Автономний навігаційний комплекс |
Автори: | Орлов, Сергій Андрійович |
Ключові слова: | кваліфікаційна робота навігаційний комплекс автоматизована система комп’ютерно інтегрований комплекс математичне моделювання навігаційна інформація дирекційний кут шляхова система |
Дата публікації: | 27-лют-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Орлов С.А. Автономний навігаційний комплекс. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 52 с. |
Короткий огляд (реферат): | Поняття навігація можна перекласти як мистецтво управляти кораблем. Основа навігації - навігаційні прилади, що дозволяють визначити місце розташування. Вони вдосконалювалися поряд з технічним прогресом. Розвиток навігаційних засобів протягом всієї історії їх існування незмінно стимулювався розширенням області застосування й ускладненням завдань, що покладали на них, і, насамперед ростом вимог до їхньої дальності дії й точності. Якщо в перші десятиліття радіонавігаційні системи обслуговуваливали морські кораблі й літаки, то потім склад їхніх споживачів значно розширився й у цей час охоплює всі категорії рухомих об'єктів в тому числі наземних рухомих об’єктів, що належать різним відомствам. Що стосується точності, то спочатку влаштовувала точність у кілька кілометрів, потім виявилося можливим реалізувати точності в сотні метрів й, нарешті, з появою технічних можливостей вдалося задовольнити вимоги на рівні десятка метрів. Але вимоги продовжують посилюватися, виникає необхідність у дециметрових й сантиметрових точностях, які можно забезпечити, удосконалюючи навігаційні системи і застосовуючи в них новітні технології. Саме тому напрямком кваліфікаційної роботи є розробка автоматизованої системи наземного орієнтування з використанням сучасних інформаційних технологій, що дозволяє задовольнити основну вимогу до наземного топоприв’язочного обладнання – високу точність вироблення навігаційної інформації. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Аблесімов Олександр Костянтинович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58529 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Орлов.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 850.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.