Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлов, Сергій Андрійович-
dc.date.accessioned2023-03-17T08:24:59Z-
dc.date.available2023-03-17T08:24:59Z-
dc.date.issued2023-02-27-
dc.identifier.citationОрлов С.А. Автономний навігаційний комплекс. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 52 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58529-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Аблесімов Олександр Костянтиновичuk_UA
dc.description.abstractПоняття навігація можна перекласти як мистецтво управляти кораблем. Основа навігації - навігаційні прилади, що дозволяють визначити місце розташування. Вони вдосконалювалися поряд з технічним прогресом. Розвиток навігаційних засобів протягом всієї історії їх існування незмінно стимулювався розширенням області застосування й ускладненням завдань, що покладали на них, і, насамперед ростом вимог до їхньої дальності дії й точності. Якщо в перші десятиліття радіонавігаційні системи обслуговуваливали морські кораблі й літаки, то потім склад їхніх споживачів значно розширився й у цей час охоплює всі категорії рухомих об'єктів в тому числі наземних рухомих об’єктів, що належать різним відомствам. Що стосується точності, то спочатку влаштовувала точність у кілька кілометрів, потім виявилося можливим реалізувати точності в сотні метрів й, нарешті, з появою технічних можливостей вдалося задовольнити вимоги на рівні десятка метрів. Але вимоги продовжують посилюватися, виникає необхідність у дециметрових й сантиметрових точностях, які можно забезпечити, удосконалюючи навігаційні системи і застосовуючи в них новітні технології. Саме тому напрямком кваліфікаційної роботи є розробка автоматизованої системи наземного орієнтування з використанням сучасних інформаційних технологій, що дозволяє задовольнити основну вимогу до наземного топоприв’язочного обладнання – високу точність вироблення навігаційної інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectнавігаційний комплексuk_UA
dc.subjectавтоматизована системаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерно інтегрований комплексuk_UA
dc.subjectматематичне моделюванняuk_UA
dc.subjectнавігаційна інформаціяuk_UA
dc.subjectдирекційний кутuk_UA
dc.subjectшляхова системаuk_UA
dc.titleАвтономний навігаційний комплексuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Орлов.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою850.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.