Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58529
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Орлов, Сергій Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T08:24:59Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T08:24:59Z | - |
dc.date.issued | 2023-02-27 | - |
dc.identifier.citation | Орлов С.А. Автономний навігаційний комплекс. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 52 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58529 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Аблесімов Олександр Костянтинович | uk_UA |
dc.description.abstract | Поняття навігація можна перекласти як мистецтво управляти кораблем. Основа навігації - навігаційні прилади, що дозволяють визначити місце розташування. Вони вдосконалювалися поряд з технічним прогресом. Розвиток навігаційних засобів протягом всієї історії їх існування незмінно стимулювався розширенням області застосування й ускладненням завдань, що покладали на них, і, насамперед ростом вимог до їхньої дальності дії й точності. Якщо в перші десятиліття радіонавігаційні системи обслуговуваливали морські кораблі й літаки, то потім склад їхніх споживачів значно розширився й у цей час охоплює всі категорії рухомих об'єктів в тому числі наземних рухомих об’єктів, що належать різним відомствам. Що стосується точності, то спочатку влаштовувала точність у кілька кілометрів, потім виявилося можливим реалізувати точності в сотні метрів й, нарешті, з появою технічних можливостей вдалося задовольнити вимоги на рівні десятка метрів. Але вимоги продовжують посилюватися, виникає необхідність у дециметрових й сантиметрових точностях, які можно забезпечити, удосконалюючи навігаційні системи і застосовуючи в них новітні технології. Саме тому напрямком кваліфікаційної роботи є розробка автоматизованої системи наземного орієнтування з використанням сучасних інформаційних технологій, що дозволяє задовольнити основну вимогу до наземного топоприв’язочного обладнання – високу точність вироблення навігаційної інформації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | навігаційний комплекс | uk_UA |
dc.subject | автоматизована система | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерно інтегрований комплекс | uk_UA |
dc.subject | математичне моделювання | uk_UA |
dc.subject | навігаційна інформація | uk_UA |
dc.subject | дирекційний кут | uk_UA |
dc.subject | шляхова система | uk_UA |
dc.title | Автономний навігаційний комплекс | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Орлов.pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 850.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.