Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58511
Назва: | Creativity as a factor in the psychological well-being of teachers of higher educational institutions |
Інші назви: | Креативність як чинник психологічного благополуччя викладачів вищих навчальних закладів |
Автори: | Androshchuk, Iryna Андрощук, Ірина Balakhtar, Valentyna Балахтар, Валентина Візіторівна Balakhtar, Kateryna Балахтар, Катерина Сергіївна Oleshko, Petro Олешко, Петро |
Ключові слова: | creativity psychological well-being teacher of a higher educational institution teacher higher educational institution креативність психологічне благополуччя викладач вищого навчального закладу викладач вищий навчальний заклад |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Wydawnictwo Adam Marszałek,Toruń |
Бібліографічний опис: | Androshchuk I., Balakhtar V., Balakhtar K., Oleshko P. Creativity as a factor of psychological well-being of teachers of higher educational institutions / Iryna Androshchuk, Valentyna Balakhtar, Kateryna Balakhtar, Petro Oleshko // The New Educational Review – Warszawa, 2020. – p. 191-202 |
Короткий огляд (реферат): | The article reveals the importance of creativity in achieving psychological well-being in teachers of higher educational institutions and substantiates the feasibility of its study. Psychological well-being is considered as an important indicator in people’s lives, their desire for the development of personal poten tial, the formation of positive relationships, and productive creative activity for the benefit of society. The role of creativity in achieving the psychological well-being of a person as a unique creative ability, an important condition for human life, is substantiated. It affects self-acceptance, personal growth, cre ativity, among others. Creativity indicators (curiosity, creative opportunities, self-confidence, stability and persuasiveness, the desire to be an independent person, the ability to cope, etc.), affecting the psychological well-being of teachers of higher educational institutions, their satisfaction with life, work and themselves are investigated. It was established that the level of creativity is insufficient and that teachers for training specialists in social work have lower indicators than teachers of a foreign language. It is shown that creativity is a factor in psychological well-being and affects the formation of relationships with others, the purposefulness and meaningfulness of life, self-acceptance, personal growth, and the like. Statistically significant differences were found in terms of creativity and psychological well-being of the teachers who were studied depending on gender. У статті розкривається значення креативності в досягненні психологічного благополуччя викладачів вищих навчальних закладів та обґрунтовується доцільність її вивчення. Психологічне благополуччя розглядається як важливий показник у житті людини, її прагнення до розвитку особистісного потенціалу, формування позитивних стосунків, продуктивної творчої діяльності на благо суспільства. Обґрунтовано роль творчості в досягненні психологічного благополуччя особистості як унікальної творчої здібності, важливої умови життєдіяльності людини. Це впливає на сприйняття себе, особистісний ріст, творчість тощо. Показники креативності (допитливість, творчі можливості, впевненість у собі, стійкість і переконливість, бажання бути самостійною особистістю, вміння справлятися тощо), що впливають на психологічне благополуччя викладачів вищих навчальних закладів, їхню задоволеність життям. , досліджуються робота і вони самі. Встановлено недостатній рівень креативності та нижчі показники викладачів з підготовки спеціалістів із соціальної роботи, ніж викладачів іноземної мови. Показано, що креативність є фактором психологічного благополуччя та впливає на формування стосунків з оточуючими, цілеспрямованість і осмисленість життя, самосприйняття, особистісне зростання тощо. Виявлено статистично значущі відмінності щодо креативності та психологічного благополуччя досліджуваних вчителів залежно від статі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58511 |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Androshchuk I., Balakhtar V., Balakhtar K., Oleshko P..pdf | Article | 816.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.