Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58487
Название: Monitoring of the quality of the psychological component of teachers’ activity of higher education institutions based on Gооgle Forms
Другие названия: Моніторинг якості психологічної складової діяльності викладачів ВНЗ на основі Gооgle Forms
Авторы: Bondarchuk, Olena
Бондарчук, Олена Іванівна
Balakhtar, Valentyna
Балахтар, Валентина Візіторівна
Balakhtar, Kateryna
Балахтар, Катерина Сергіївна
Ключевые слова: teachers
monitoring of the quality
gооgle forms
teachers’ activity
higher education institutions
викладачі
моніторінг якості
гугл форми
діяльність викладачів
вищі навчальні заклади
Дата публикации: 2020
Издательство: Kryvyi Rih National University
Библиографическое описание: Bondarchuk O., Balakhtar V., Balakhtar K. Monitoring of the quality of the psychological component of teachers’ activity of higher education institutions based on Gооgle Forms / О. Bondarchuk, V. Balakhtar, К. Balakhtar // International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social, and Economic Matters. – Kryvyi Rih, 2020. – PP. 129-142.
Краткий осмотр (реферат): The focus of the current research is on the quality of education as a multifaceted category, and the monitoring of the quality of education – as a purposeful and specially organized system of studying, assessment, analysis of data on the state of education of students. This study aims at exploring the nowadays conditions, and exactly the development of digital technologies. The need of using the electronic resources (Google services) has become more acute, which enables the creation of text documents, presentations, spreadsheets, forms, drawings and other documents. In order to provide the monitoring of the quality of the psychological component of the teachers’ activity of higher education institutions the Google form was elaborated to obtain the information about the psychological state and satisfaction of the quality of educational services by the fellows of the educational process, their relationships, socio-psychological climate in higher education institutions and others, and respond in a timely manner to the social and educational changes.
У центрі уваги нинішнього дослідження – якість освіти як багатоаспектна категорія моніторинг якості освіти – як цілеспрямована та спеціально організована система навчання, оцінювання, аналіз даних про стан виховання студентів. Це дослідження спрямоване на вивчення сьогодення умов, а саме розвиток цифрових технологій. Необхідність використання електронних ресурсів (сервіси Google), що дозволяє створювати текстові документи, презентації, електронні таблиці, форми, креслення та інші документи. З метою забезпечення моніторингу якості психологічної складової діяльності викладачів вищих навчальних закладів гугл-форма була розроблено для отримання інформації про психологічний стан і задоволеність якістю освітні послуги стипендіатами навчального процесу, їх взаємовідносини, соціально-психологічні клімат у вищих навчальних закладах та ін., а також своєчасно реагувати на соціальні та освітні зміни
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58487
Располагается в коллекциях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bondarchuk O., Balakhtar V., Balakhtar K..pdfArticle1.35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.